Producenci
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
BLOG
Rabaty
Najlepszy wózek Roan Esso
Regulamin

Regulamin sklepu internetowego wozki.hasip.pl

Sklep internetowy dostępny po adresem wozki.hasip.pl prowadzony jest przez firmę:

Hasip Firma Handlowa Mirosław Stolarz,
ul. Brzeska 111,
21-500 Biała Podlaska

NIP 537-100-58-79
TEL.: + 48 502 087 299; +48 83 344 20 21
E-mail: hasip@gazeta.pl ; info@hasip.pl

Korzystając ze sklepu Klient oświadcza, ze zapoznał się z niniejszym regulaminem i w całości akceptuje jego treść.

--------------------------------------------------------------------------------------------------

Regulamin sklepu

I. OFERTA

Oferta ilościowa i cenowa sklepu internetowego i stacjonarnego mogą się różnić, na co mają wpływ powszechne prawa popytu i sprzedaży. Wszystkie oferowane produkty pochodzą z legalnych źródeł, od transakcji związanych z ich zakupem odprowadzono należne podatki. Podane ceny towarów są cenami brutto, zawierają podatek vat.

I.I. ASORTYMENT SKLEPU

1. Sklep wozki.hasip.pl posiada zgodę na wykorzystanie zdjęć i specyfikacji technicznych produktów pozyskanych od producentów.
2. Produkty przedstawiane na zdjęciach mogą się nieznacznie różnić od faktycznego wyglądu.
3. Sklep zastrzega sobie prawo do modyfikacji treści produktów zawartych w e-sklepie.
4. Stan faktyczny w magazynie sklepu może się nieznacznie różnić od informacji podanych na stronie, sprzedawca zastrzega sobie prawo do aktualizowania tych informacji.
5. Sprzedawca gwarantuje, że produkty zawarte w jego sklepie są wolne od jakichkolwiek uszkodzeń lub wad fabrycznych.
6. Sprzedawca gwarantuje, że cały asortyment pochodzi z legalnych źródeł, jest fabrycznie nowy oraz posiada gwarancję producenta.
7. Ujawnione wady fabryczne produktu będą mogły zostać nieodpłatnie naprawione lub produkt zostanie całkowicie wymieniony.

II. SKŁADANIE ZAMÓWIEŃ

Hasip Firma Handlowa prowadzi sprzedaż artykułów dziecięcych w sklepie stacjonarnym, internetowym, na aukcjach allegro i innych platformach sprzedażowych. Sklep internetowy wozki.hasip.pl przyjmuje zamówienia składane bezpośrednio na stronie sklepu, ale także we wszelkiej innej formie, np.: mailowo lub telefonicznie. Zamówienia telefoniczne wymagają również potwierdzenia „mailowego”. Na zakupiony towar wystawiamy paragon fiskalny lub fakturę VAT.

Dla klientów spoza Unii Europejskiej wystawiamy dokument Tax-Free upoważniający do zwrotu podatku VAT po wywiezieniu towaru poza granice Unii Europejskiej. W tym wypadku konieczne jest okazanie paszportu. Zwrot podatku VAT dokonuje się w punkcie w naszym sklepie stacjonarnym po przedstawieniu potwierdzonego przez Urząd Celny dokumentu Tax-Free.

Przy składaniu zamówienia należy podać następujące dane:
- imię i nazwisko odbiorcy towaru
- dokładny adres dostawy
- dane kontaktowe
- dokładne cechy wybieranego towaru

Składanie zamówień jest możliwe 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. Realizacja zamówień odbywa się wyłącznie w dni robocze (pracujące). Po złożeniu zamówienia Klient informowany jest o tym fakcie drogą elektroniczną, poprzez e-mail. Po zalogowaniu na konto Klienta w panelu, ma także możliwość sprawdzenia statusu zamówienia. Klient dokonując zamówienia oświadcza, że zapoznał się i zaakceptował niniejszy regulamin. Po dokonaniu zamówienia, Klient nie ma obowiązku potwierdzenia zamówienia, jednakże sprzedawca zastrzega sobie prawo do egzekwowania tej czynności.

W przypadku braku towaru na stanie, które wiąże się z dłuższym okresem oczekiwania, Klient ma prawo do zrezygnowania z zamówienia bez ponoszenia jakichkolwiek opłat. Może to zrobić telefonicznie, poprzez panel Klienta Shoper bądź kontaktując się pod adresem mailowym: info@hasip.pl.

III. REALIZACJA ZAMÓWIEŃ I KOSZT WYSYŁKI

Realizacja zamówień następuje po pomyślnym zweryfikowaniu zamówienia, natychmiast po skompletowaniu towaru, opłaceniu zamówienia oraz wpłynięciu należności na nasze konto. Klient nie ma obowiązku opłacenia zamówienia przed wysyłką wyłącznie w przypadku, gdy wybraną formą płatności jest „płatność za pobraniem” lub nastąpiły jakieś inne ustalenia między kupującym a sprzedającym. Wysyłki realizowane są za pośrednictwem firmy kurierskiej GLS (General Logistics Systems). W momencie przygotowania niniejszego regulaminu, koszty wysyłki są następujące:

Waga paczki: 0kg – 15kg:
- Płatność standardowa – 15zł
- Płatność za pobraniem – 21zł

Waga paczki: 15kg – 30kg
- Płatność standardowa – 25zł
- Płatność za pobraniem – 31zł

Zamówienia, których nie da się zweryfikować z powodu braku kontaktu z Klientem lub nieprecyzyjnym określeniu cech towaru (np. kolor, model, rozmiar) anulowane są po okresie dwóch tygodni. Realizujemy również wysyłki na terenie Unii Europejskiej. W takim wypadku istnieje możliwość skorzystania z usług innej, tańszej firmy kurierskiej. Te sprawy uzgadniane są indywidualnie.

Możliwe jest łączenie kilku zamówień w jedną paczkę dla obniżenia kosztów transportu. Firma Hasip dokłada wszelkich starań, by zamówienia trafiały do odbiorcy jak najszybciej, zdarzają się jednak czasami opóźnienia spowodowane koniecznością sprowadzenia towaru do sklepu. W takiej sytuacji kupującemu przysługuje prawo do odstąpienia od umowy i zwrot ew. poniesionych kosztów. Jeżeli wbrew ustaleniom, zamówienie nie zostało zrealizowane, kupującemu przysługuje prawo odstąpienia od umowy i zwrot kosztów po okresie 1 m-ca od dnia zakupu towaru.

IV. PŁATNOŚCI

Dopuszczamy wszelkie formy płatności: przelew, pobranie, gotówka w sklepie stacjonarnym, karta kredytowa. Główną walutą funkcjonującą w sklepie jest polski złoty (PLN), możliwa jest również, po wcześniejszym ustaleniu, płatność przelewem w EUR lub USD. Przelew należy realizować na konto bankowe w Pekao S.A. nr 09 1240 2177 1111 0000 3575 4172. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do aktualizacji cen produktów znajdujących się w sklepie.

„Podmiotem świadczącym obsługę płatności online jest Blue Media S.A.".

Za towary zakupione w sklepie internetowym, a odbierane osobiście i opłacane w sklepie stacjonarnym, Klient płaci ceny w/g zakupu w sklepie internetowym. Nie jest to jednak traktowane jako „umowa na odległość”, za pośrednictwem internetu dochodzi faktycznie jedynie do rezerwacji towaru. A zakup dokonuje się w sklepie.

Sklep obsługuje płatności kartami płatniczymi:

Dostępne formy płatności:
Karty płatnicze:

  • Visa
  • Visa Electron
  • MasterCard
  • MasterCard Electronic
  • Maestro

W przypadku wystąpienia konieczność zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą płatniczą sprzedający dokona zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Zamawiającego.

Przy płatnościach kartą czas realizacji zamówienia musi być wskazany od momentu uzyskania pozytywnej autoryzacji.

 

V. REKLAMACJA I ZAKRES ODPOWIEDZIALNOŚCI SPRZEDAWCY

Zasady gwarancji i rękojmi określają przepisy Prawa Konsumenckiego, gwarancja producenta - min. rok od daty zakupu, rękojma sprzedawcy – min. dwa lata od dnia zakupu.

Reklamowany towar należy dostarczać w stanie czystym, zapakowany starannie, tak by zminimalizować możliwość usterki w trakcie transportu.

Sprzedający odpowiada za usterki spowodowane przez przewoźnika, chyba że wysyłka odbywa się przez firmę kurierską wskazaną przez kupującego. W tym wypadku nie ponosimy odpowiedzialności za usterki w trakcie transportu.

VI. ODSTĄPIENIE OD UMOWY I ZWROT TOWARÓW

Kupującemu przysługuje prawo odstąpienia od umowy kupna sprzedaży i zwrot wartości towaru wraz z kosztami zakupu w terminie do 14 dni od daty otrzymania towaru. W tym wypadku pokrywa jednak wszystkie bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy (np. koszty opakowania, zabezpieczenia, nadania). Chęć odstąpienia od umowy można złożyć na załączonym druku lub mailem. Należy podać jakiego towaru dotyczy zwrot, nr paragonu lub faktury i datę zakupu. Konsument jest zobowiązany odesłać towar niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym złożył oświadczenie o odstąpieniu od umowy.Zwrot pieniędzy następuje najpóźniej 14 dni po otrzymaniu oświadczenia o zwrocie i po otrzymaniu zwracanego towaru. Sprzedający zwraca koszty transportu w wysokości najniższych z załączonego cennika.

„Konsument jest odpowiedzialny wobec sprzedawcy za zmniejszenie wartości rzeczy w związku z korzystaniem z niej w nieodpowiedni sposób.Ma prawo zbadać charakter, cechy i funkcjonowanie towaru w taki sposób, w jaki mógłby to uczynić w sklepie stacjonarnym. Nie może jednak używać rzeczy w sposób nieograniczony. Jeśli tak robi, przedsiębiorca ma prawo obciążyć go dodatkowymi kosztami w związku ze zmniejszeniem wartości towaru.- Podstawa prawna: art. 33 i 34 ust. 2 i 4 ustawy o prawach konsumenta.

W wypadku odstąpienia od umowy przed dostarczeniem towaru sprzedający ma prawo obciążyć kupującego kosztami, związanymi ze zwrotem towaru – chodzi tu głównie o transport powrotny towaru. Jeżeli towar nie został wysłany, nie zachodzi taka sytuacja. Forma zwrotu kosztów jest taka sama jak w przypadku zapłaty za towar, chyba, że strony ustalą inaczej.

VII. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH

Przystępując do umowy kupna-sprzedaży, kupujący wyraża zgodę na umieszczenie jego danych osobowych w bazie sklepu, ich przetwarzanie oraz wykorzystywanie wyłącznie w celach obsługi zamówień oraz ich realizacji. Klient ma prawo zgłaszać poprawki do swoich danych osobowych jak również ich usunięcia tych danych z bazy. Dane osobowe przetwarzane są i chronione zgodnie z przepisami zawartymi w ustawie: Ustawa z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych, w sposób uniemożliwiający uzyskanie dostępu do tych danych osobom trzecim. Podanie danych osobowych jest konieczne ze względu na prawidłową realizację umowy kupna-sprzedaży.

Zakładając konto w sklepie internetowym wozki.hasip.pl, Klient oświadcza, że informacje, które podaje są zgodne ze stanem faktycznym i ponosi pełną odpowiedzialność za podanie nieprawdziwych informacji.

                                                                                                     

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl